Monday, April 23, 2012

Set Tilam Bayi Ballerina

Salam semua pengunjung setia... kalau pertama kali singgah.. maka singgahlah selalu.. kalau dah selalu singgah.. singgahla lagi .. jangan lupa tinggal jejak ye... boleh juga sha berkenalan dengan insan yang sudi jengah blog ni.. hehe.. okay set cadar single angry bird masih ade 2 set... baru siap.. kalau beminat cepat2 email yer.. cdiesha@gmail.com.. 


okay ... mari kita cerita pasal ballerina pula ye.. gamabar atas ni ialah set tilam bayi... sapa berminat boleh bgtau... masih ade stok...  :-)


Semoga Allah sentiasa memberkati apa jua kebaikan yang kita lakukan hari ini... 
Amin 



Friday, April 13, 2012

Set Cadar Single


Salam semua pengunjung.. sekarang sha dah mula menerima tempahan menjahit cadar...secara serius..wah seriusnyaaa kan.. kita tengok gambar-gambar ni... 


angry bird... grrrr

still avaiable 2 set

Set mengandungi 
1 helai cadar saiz single
1 helai sarung bantal tidur
1 helai sarung bantal peluk (tiada dalam gambar)



yang ni gambar lama.. kain dah sold out...

banyak lagi kain lain... angrybird pink pun ada.. coming soon versi tom n jerry pula.. :))





Wednesday, March 21, 2012

Kain2..baru...


... cucimata.... tempahan boleh dibuat sekarang... :D



Monday, March 19, 2012

Kain-kain baru...

eskrem.. eskremmmm...


flies...

fly everywhere... ... ^__^



Sunday, March 18, 2012

Kain untuk tempahan produk butik saya

Will upload soon.. tunggu yaaaa... untuk tempahan produk sila coppp...sapa cepat dia dapat ^__^




Saturday, March 17, 2012

Heavy Cotton RM11/m



Saya nak letgo kain-kain ni RM11/m, kepada sesiapa berminat sila email cdiesha@gmail.com .. sapa cepat dia dapat..  untuk gambar penuh boleh refer gambar2 dalam album ini.


bermula dari bawah,
Kod 1 : 2m
Kod 2 : 1m Adila Adnan
Kod 3 : 3m Zie Fauzi (1m)
Kod 4 : 1m Adila
Kod 5 : 1m
Kod 6 : 2m reserved 1m,
Kod 7 : 1/2m reserved
Kod 8 : 1m
Kod 9 : 1m Zie Fauzi, Leen Tajudin 1m
Kod 10 : 1m


terima kasih pada semua yang sudi jengah.... sudi2 tinggal jejak.... :D

Thursday, March 8, 2012

sudi2 jengah ke butik sha di fb... terlalu sibuk sekarang.... moga ade kesempatan nanti untuk update aktiviti bi blog ni nanti... Assalamualaikum... 

Sunday, February 12, 2012

..Salam semua,...ermm dah lama dihitung2..dirayu..akhirnya sha buka tuk sesapa yang berminat ngan kain cotton lerang 94 inci ni..untuk buat cadar...barut...baju...apa2lah yang sesuai..tebal kainnya,..kalau buat tilam baby..aduhaii sejukk...sha buat bantal ..sarung tilam asrama..barut..dah macam2 produk..so kali ni sapa nak boleh pm kat butik online diesha kat fb..or email ke cdiesha@gmail.com..or sms ke no hp... 019.9721307...boleh kita diskas panjang ehh... ^_^



Thursday, February 9, 2012

Label Airtangan D'Sha

Alhamdulillah label baru sudah sampai....harap2 roh rajin datang berlumba2 ye..untuk bantu siapkan tempahan yang ade dan untuk aktif update blog ni juga....kalau berminat boleh email atau sms ke no phone tersebut....
yeah...jom...jahit.... 

Monday, December 12, 2011

Bantal Bersulam 2

Sha doakan semoga Wan Ihraz Ziyad dirahmati Allah selalu....
aminnn...

..pic kat atas ni diambil sebelum sesi potong benang..hehehe...

bantal dalam - kekabu asli (ofekos bukan tiruan..haha boleh?)

Assalamualaikum...

Tuesday, December 6, 2011

Bantal Bersulam

..bantal bersulam nama khas buat baby Ariq Hazeem...saiz kecil comel atas permintaan ibunya...


kemasan tepi...piping...

bantal kekabu asli..bersulam bunga dibahagian belakang....
jenis kain cotton berkualiti,cotton sejuk..tebal, tidak luntur,tidak berbulu...


sekian untuk kali ini....tq...


Tuesday, November 22, 2011

Tuala Bersulam


Kalau rasa2 nak menempah tuala bersulam nama ke ..bersulam bunga ke...boleh email kat sha...


..jom layan mata dulu..


sulam atas t-shirt


nak sulam atas kain lain pon boleh...

^__^

Thursday, November 10, 2011

Tempahan Sulam

Salam semua yang sudi singgah...terima kasih....datang dan jenguk blog yang lama tak ber update ni..bahasa pun tunggang-langgang..maaf ye...


Ni antara aktivitgi sulaman yang sha buat sejak dapat mesin sulam ni...rasanya belum sempat post lagi walhal dah lama dan sebahagiannya dah sampai ketangan penerima anggun...hehe


kalau berminat boleh email...kalau sha lambat reply email jangan marah yer..kadang2 ambil masa sikit nak balas...maklumlah buka lappy pon sambil riba/pegang anak....hehe



kalau nak tempah untuk sulam atas baju..sulaman atas felt,fabrik..dan gift perkahwinan atau apasaja boleh berkenanan sulaman contact sha... cdiesha@gmail.com atau terus pm di fb : https://www.facebook.com/ButikOnlineDiesha



butterflies ni berbeza harganya bergantung pada kuantiti yang dikehendaki dan jenis benang..kalau yang atas ni benang 3  tone..tak sama harga dengan benang di bawah satu tone....



jenis fabrik : organza

salam ceria selalu...

selamat menjahit...





Sunday, September 25, 2011

SINGER menawan keluarga bahagia......


Alhamdulillah..lama mengidam ni...10 tahun baru dapat ni..dah survey banyak brand dah..mak pakai JUKI..kakak pakai singer pon dah lama ....huhu...syukurlah merasa juga..harap2 lepas ni banyak projek terbengkalai boleh diteruskan...apapun bagi pendapat sha....memang best la..selain bergerak pantasssss......senyap...jahitan juga cantik..yang penting mesin industri ni tahan lasak...bolehla bagi mesin kesayangan epal tu rehat..hehee....cuma takleh la nak angkut ke mana2 kan..besar mesin ni....hahaha...macamlah selama ni ade angkut ...


kalau ade masa nanti sha share apa best lagi....sama je ngan mesin industri lain cuma kalau dah suka singer.....bestla ....nanti nak cite pasal sulam nyulam pula...adios.... =))

Sunday, September 18, 2011

Cushion Cover








Assalamualaikum...


Lama tak update aktiviti terbaru..bukan tak menjahit..cuma tak berkesempatan nak update...panjang betul list ...apa yang nak dibuat dan cerita..anyway layan gambar cushion cover tuk Kak Nor ..... English Roses..




sejak bila jahit zip dah jadi feveret??hahaha...sebab dah ade mesin idaman...
nanti sha update pasal tu yer.... 
Selamat menjahit... 
^__^

Thursday, August 11, 2011

IMPORTED JAPANESE COTTON

Salam..ada kain baru sampai...Japanese Cotton...ni semua kain import..100% cotton, jangan ade yang terkebil2 tgk harga...
nak sound plak mahalnyaaa!!! kat sinun lagi murah!!!...hehee...


sha tak beli kain ni dari kxxdxr/naxxya/jxkxl..or apalagi ye......haha terpulang pada individu nak menilainya...jika berminat SAHAJA sila email..untuk pembelian melebihi 4 meter ada diskaun... kalau tak berminat tak apa...cuci-cuci matalah dulu... percuma saja...


untuk details harga sila klik link ni or email ke cdiesha@gmail.com 

Kain2 ni juga untuk sebarang tempahan produk butik diesha..dah ade yang menempah sarung tilam baby,nursing cover,baju kurung kanak2...kalau ade nak tempah lagi bagitahu la ye..
tqvm kepada pengunjung tetap laman ini....semoga anda dibekati di bulan mulia ini..InshaAllah....


____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork