Monday, October 19, 2009

New Japanese Cotton-Imported


Entry hari ni nak cerita pasal kain kat sini



JC23-JC28,JC29-JC32,JC33-JC40, ni kain Japanese Cotton yang lembut...lembut pada JC01-JC21(kain sebelum ni)....dan payah kedut...sebab tu mahal sikit...kualiti lebih baik..menurut supplier saya tu..kain ni lebih kurang dengan kain american cotton(harapnya betulla kan...hehe)...tebal tapi lembut..sesuaila sangat buat baju..atau clutch ke..bag ker...

Design JC31(cream) dan JC32(white)saya biasa jumpa baju kurung...dan kolar smo cking dress...dan patchwork..(sarung kusyen patchwork..selimut patchwork.dan segala macam pacthwork..haha)


JC29(blue) dan JC33(black)..cantik kalau buat clutch..saya pernah jumpa...buat baju lagi cantik..eksklusif gitu....

JC38,JC39,JC40 ...design memang patchwork.....cantik buat projek patchwork...





dan....yang paling top dalam carta....JC41,JC42,JC43 dan JC44...kalau kat bawah kain printed swiss cotton..mahal sket...kain lembut giler..mungkin perlukan lining untuk buat baju....saya suka...JC43 dan JC44 bakal jadi baju raya saya..haha..dah pikir raya...baru je lepas raya....



pada yang berminat boleh email saya.....tq
..HARGA BOLEH RUNDING MENGIKUT JUMLAH BELIAN...

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork