Friday, June 5, 2009

Alhamdulillah

Alhamdulillah hari ni dapat juga saya online setelah lama menghilang gara2 kenduri adik perempuan saya.....banyak nak diceritakan...banyak perkara berlaku..dalam kemeriahan kenduri..ayah jatuh sakit....siapa sangka saat adik dinikahkan malam itu ayah ada...esoknyahari  kenduri ayah di hospital...hmmsaya pun tak pasti mana nak cerita dulu hehe...yang penting hati saya lega kerana semua dah selesai...selepas ni saya akan teruskan jadual harian saya sebagai seorang isteri...ibu dan juga seorang tukang jahit...muahaaaha...macam bagus aje...cuma saya happy jugak sebab tempahan untuk sulaman reben saya bertambah2...sempatkah saya?.....menyiapkan semuanya....apa2pon..saya akan siapkan untuk bonda tersayang dulu....ok nanti free saya akan sambung.....

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork