Monday, May 25, 2009

Kemalangan

Lama rasanya saya menulis kat blog...busy..sangat2 busy....dalam kesibukan tu ada jugak perkara yang berlaku menangguhkan keinginan saya nak update.....

Saya dapat berita tak baik minggu lepas...kedua mentua saya terlibat dalam kemalangan...berlanggar dengan lori.....syukur pada Allah ..keduanya oke..Alhamdulillah....selepas dapat berita tu suami saya terus ke sana melihat sendiri keadaan ayah dan ibunya....memang sangat2 bersyukur...sebab kereta yang dinaiki tu teruk kene hentam dengan lori....setakat kereta remuk tak apa..jangan kita kat dalam tu.....kata En.Suami..kalau naik kereta lain  tentu dah dot..dot..dot...sebab hentaman tu teruk...hmm saya bersyukur....kemarin bila dapat peluang balik saya pun ikut sekali..keadaan oke cuma trauma jer nak naik kereta sekarang.....kesian jugak kan...sebab ade darah tinggi  lagi...

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork