Saturday, May 16, 2009

SELAMAT BULAN MEI...

Hari ni saya nak ambil kesempatan ni nak ucap selamat hari guru...semua yang terlibat dengan title guru ini...semua guru2..tahniah anda telah mendidik ramai anak bangsa..termasuk anak2 saya..meskipun hanya tadika...mereka juga telah dididik....

Saya ada terlupa nak wish pada mereka ini..ni baru dapat tahu...saja nak cakap...

1. hari pekerja 1Mei..
2. hari ibu 10Mei..
3. hari jururawat 12Mei..terlepas...lupa sebenarnya...hehe..pada semua jururawat..(termasuk sedara mara.. :-) )...
4. Hari Guru hari ni..16Mei...tahniah....dulu ade jugak hajat nakjadi cikgu ni....tak kesampaian...ehh sampai jugak ape..sebab dah jadi guru untuk anak2....
5. Hari perkahwinan adik saya..haha...ujung bulan ni..mei jugak....opss jangan risau saya akan jemput anda semua..kawan-kawan yang baik hati hehe...jangan risau khemah akan tetap cukup haha..JEMPUTLAH ..jemput tengok gambar kawen nanti....eheh jangan marah... : )

ade ke yang lupa nak listkan..haha..tolong ekk ingatkan...komen jangan tak komen.. : )




No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork