Monday, May 25, 2009

Anak-anak saya...


Si kecil ..Danish..tengah marah..



Anak-anak saya....gambarnya bersama hadiah harijadi dia...

Memandangkan ada yang nak berkenalan dengan saya dan keluarga saya....ni saya kenalkan....gambar atas tu anak2 saya.....yang sulong perempuan.pinky girl....semua nak pink..pening pala saya....sejak dah kenal kaler...tula kaler pujaan dia......ainun..baru 6 tahun....dah macam anak dara lagaknya..haha...sebab asyik nak mekap...dan jaga badan..apa nasihat makcik2 dia tentang kecantikan dia akan ikut....hehe asal cantik.....da tu asyik komplen napa umi tak kurus2...muahahaaaa.....dia selalu cakap kat saya..teringin nak tengok saya macam dalam gambar lama saya (9 tahun dulu).....haha.....kelakar kan.....dia juga selalu mintak saya tukar nama panggilan  dia... hehe nak gelak tengok perangai dia ni...katanya ainun tu tak bes...nak tukar nama panggilan puteri...dia kata sedap...ntahlah agaknya sebab dia ni kuat berangan.tengok cerita2 dongeng tu....hehe teringin nak jadi puterila tu.....haha....kecik2 da pandai...
yang kedua tu danial...yang anak teruna tu baru 4 tahun tapi saya da antar dia ke tadika...advance sangat la kalau kat umah....1 kelas dengan kakaknya...hehe ni kes malas nak layan kat umahla....manataknya kalau dia bergabung ngan yang kecil tu.....hahaaaaa....nak pecah kepala saya...kalau dia ke sekolah...adiknya tu kenal jugak erti tidurrrr.....dia ni lahir 1 Muharam...special bagi saya...
Yang paling kecik tu Danish...baru setahun lebeh...lahir 1.1.2008...bes jugak....sebab kedua tarikh kelahiran anak saya ni...selalunya cuti...hehe...nilah keluarga saya....gambar saya memang takde..hehe tak muat nak tepek kat sini...nantilah yer....ehehehe




No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork