Thursday, May 14, 2009

Kata Gantinama Diri

..Semalam aku menerima kritikan dari 'seseorang' yang penting dalam hidup aku..Kata gantinama diri 'aku" dalam menulis blog ini sangat tidak disenanginya, pertama kali singgah....hairan kan...okelah tu kan sebab rasa macam menulis diari pulak....dalam diari harian pon (ade ke diari hehe) aku bahasakan aku...malah dengan member yang dah close lagila..well memandangkan aku ni jenis mendengar kata (fakta tu OK)...mulai hari ni kita tukar lah  si 'aku' kepada 'saya'.....baiklah....dengan rasminya yer kawan2..


note : saya info kat entry ni supaya semua tak pelik bila baca posting saya sebelum ni...okla..



Masih cerita tentang Hari Ibu..dan Hari Guru...

Macam kengkawan lain saya pon dapat kad jugak...terharu tahun ni ade kad...dari anak2 saya...dua kad  lagi..kakak ngan adik..(ke 2 nya dah tadika..satu kelas lagi..) jadi tak hairanlah kalau kad tu sama design nya cuma kaler aje yang lain...saya lekatkkan kat freezer...sukalah diorang nak tunjuk kat Abah...saya memang terharu sebab mereka dah pandai menghargai hari2 penting..bagus kan cikgu yang mengajar diorang ni...kecik2 dah pupukkan nilai2 murni...dah tu anak saya tanya pula...untuk hari guru ni ummi nak kasi apa yer kat cikgu??hehe..apa yer.....tak pernah pula terpikir...yelah zaman sekolah lama dah tinggal...keje2 buat kad lagila..dah bersara sejak kawen ni...haha...jawaaabbb...nantilah...pe yer nak buat....

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork