Friday, May 1, 2009

Selamat Hari Pekerja

Hari pekerja??sah bukan untuk aku....aku tak bekerja..tapi bekerja dari rumah bolehkah dikira bekerja?BOLEH kan?... : ) ..so ucapan ini kutujukan khas buat...

1)En.Suami...yang kini berada jauh dimataku...nyenyakkah tidurmu???huhu seminggu dah kita tak jumpa..uwaaa...windu...aku winduuu......

2) Adik2 aku yang bekerja...teruskan karier hangpa....gud luck...yang tak bekerja..(dok hitung hari tu...tolong2 ekkk..banyak keje kat umah tu.. hihi : )

3)Kengkawan lama..thanks sebab masih ingat aku nih...haha walaupun kekadang aku  pon kejam ngan hangpa..tindakbalas ku lambat dalam membalas email..ym...pm u ols... : )

3) Kawan baru....hai..seronok juga berkenalan ngan hangpa....bes....luas sikit dunia aku dalam rumah ni ....makin kretip la aku....ahaks...


k bai...muahhh..SELAMAT BERCUTI..HARGAI HARI YANG DIANUGERAHKAN UNTUKMU...



No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork