Friday, August 7, 2009

BAG

Yang ni..En.Suami punya...seperti yang pernah dijanjikan dulu ... lama
dah siap cuma takdan nak tayang...dah start keje dah bekas pencil ni..(merangkap beg segala alatulis)


.
Yang ni pulak kain beli ngan kak nisa ..cantik kain ni...saya memang suka sangat....sangat suka...suka....huhu...tenkiu kak nisa..jodohkan saya dengan kain ni haahaa....saya buat bag..sling bag atau apasaja namanya..untuk tuan puteri saya....bolehlah abaikan benang2 yang berjerumbai kat bag tu sebab sebenarnya di jadikan hakmilik masa belum siap jahit zip lagi....dia dah tak tahan nak guna..hahaaa...kecian cayang ummi...heheh.....
kecewi tui dia...happy dapat skirt smocking tu...bag lagi..haahaa..kenelah dia tingkatkan prestasi kerja dia bulan ni..kalau nak merasa pensil case lawa2...hhahaaa....








lawakan...haha puji diri sendiri nampaknya...ekceli bukan apa ..yang saya happy sangat..sejak memiliki baby epal ni..saya berjaya guna tapak piping dengan cemerlang..hehe saya kata cemerlang sebab sebelum ni saya ade mesin jahit biasa...saya pernah guna tapak piping ni...susah nak sembunyikan jahitan dalam (erk..pahamke..hehe)....tapi bila guna tapak mesin ni..ok sangat hasil dia....saya amatlah berpuashati...tu yang tak kisah nak buat bag berpiping tu..kalau dak..hehe jangan harapla kan..sebab banyak proses jahitan....hihi....

3 comments:

  1. comey beg dia...ni leh ajor akak lak nk wat beg ni camne..:D

    ReplyDelete
  2. hehe nak ajar akak???bleh...malu saya nak ajar tokei bag hehe.....tu main buat je...huhu

    ReplyDelete
  3. comel la... nak tau jugak cam mana buat bole? (sorry menyibuk jer sini... dah la tak berkenal2 pun lagi :P )

    ReplyDelete

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork