Wednesday, August 19, 2009

Keliru.. keliru...

..memang saya keliru sangat..celaru pikiran saya..tak pernah rasa macam ni hebat punye runsing...sebab saya baru sangat dalam bidang menjahit ni...

ehh bukan..bukan baru dalam bidang menjahit..sebab...saya lama dah menjahit...sejak kecil la jugak...sekolah rendah tu dianggap kecil lagi kan....hehe...sebenarnya..
saya baru dalam bidang apa tau...bidang perniagaan...dulu menjahit suka-suka ajer..sekarang punn..sebab kalau tak kerana suka-suka tentu tak jadi kan...cuma sekarang..bila ade tempahan tu...kire bisnesla kan...hehe...

saya keliru sebab..saya terima tempahan...taktau..main terima...hehe oke jer...last2...harini terduduk saya...buat yang ni..teringat yang itu...haha..padan muka...patutnya buat listkan..sapa dulu..tapi..kalau ade list pun takde pekdahnya kalau sikap kita nak buat mana yang kita suka..hehe bukan mana yang orang suka kan...haha...padan la ngan saya....tak pro langsung kan..alih-alih kesuntukan masa....sapa nak jawab kan hahaaa...so esok saya kene setelkan masalah ni...yelah sejak biz kain cotton ni..saya tinggalkan terus jait mejait ni...termasuk RE...sungguh tak patut kan....

tapikan...memang saya ni minat sangat dengan cotton..kain cotton..hehe saya boleh hilang tensen tau bila tenung kain tu lelama...hehe...tu pasal tadi saya kemaskan..organize kan kain-kain cotton saya...hilang jugak tensen saya...tapi baru saya sedar..banyakkknya kain-kain saya...wahh rumah dah macam gedung kain...hehe.....masakla...nak pindah nanti....

takpe..saya yang susah kan.....hehe.....

2 comments:

  1. haha.. dilema yg di rasai oleh semua orang..

    kadang2 yg orang order tu lmbt dibuat..
    mende yg tak di order dibuat dulu.. haiyee..

    - misa

    ReplyDelete
  2. misa,
    memang..hehe..suka suki kita ajer kan..hehe...

    ainiayu,
    akak pon sama ker...hehe...ingatkan saya jer hihi...

    ReplyDelete

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork