Sunday, December 20, 2009

Decoupage


Asalnya..niat nak buat decoupage...semua bahan ade...saya beli kat MPH..ade jual beginner kit..blehla untuk sapa yang baru nak terjun dalam bidang seni decoupage ni...
amatlah berbaloi..kalau saya beli set yang mahal2 buat apa..kalau saya perapkan aje...

Okeh sambungggg...

saya beli kotak kayu ni lamaaaa sangat dah..lupa dah..rasanya masa memula nak buat blog dulu..haha adeler setahun...kesian dia...saya simpan ajer..tapi lagi kesian kat saya, tuannya ni..asyik kene kutok..bila nak 'selesaikan' apa yang saya beli tuh?...aduhh
jadi...nilah hasilnya....bila saya paksa diri...tapi
bila penyakit M menyerang serentak......bukanlah decoupage namanya...decal....hehe....
short cut...janji siapp...
adil tak?
:)

saya buat tempat letak set sudu...

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork