Monday, December 7, 2009

Buku ~ Part 2


Buku Part 1 ~ di sini

Buku Part 2 ~ Smocking

S.O.T (Semua orang tahu) kan....buku ni memang famess..lengkap..kalau nak belajar smocking memang patut beli buku ni..saya mula2 terjebak dengan smocking giler jugak kejap nak memiliki A to Z Series ni...walhal harganya...bukanlah murah...nama pung buku overseas....

Tengokla serba sikit patern dalam tuh...mengiurkan takk..geramm...sebenarnya banyak lagi..patern..n design..cara2 macamana nak buat...macam senang..hehe macammm jerr kan..tapi belum cuba belum tahu..sebab tu apa2 hal kenelah cuba...
tengok nota ni plak..



masih ingat smocking dress yang pertama kali saya buat?
kat sini
ade rupa tak kolar baju dia?ermm samalah tu...saya paling suka smocking dress macam tu...
cute kann..
Okay ..ni nak cerita tentang buku terjemahan dari buku A~Z(rujuk gambar bawah) yang atas.. tu...



memang 100% sama..dalam bahasa ibunda..(yang bawah tu) bagus kan..kalau awal2 saya jumpa buku ni kan bagus :)
..tapi yang lagi satu ni pun saya dah beli...kalau nak rogerlah ...email k..
sangat berbaloi sebab bagi saya..sama kandungannya..malah dalam bahasa kan..lagi senang..lagi selesa..hehe..tu pendapat sayala kan...orang lain..lain pendapat mereka..kene tanya merekala pulak..
okey..bersambung...


No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork