Wednesday, January 6, 2010

Gambar Kami kah itu??

Gambar ihsan Karangkraf.com

ermm... sapa beli majalah Seridewi & Keluarga bulan Januari 2010...turn to page 97..ada gambar Kami..yer kami tu maknanya satu keluarga..tapi ni bukannnn...1/3 sahaja..sebab ni gambar masa anak sorang..saya gatal hantar peraduan ni masa anak sorang..bayangkan???tahun 2003..anak saya baru 3 bulan...dan...baru sekarang menang??hehe rezeki namanya...hadiah belum ambil tapi rasanya hamper saja..hehe...anyway happy juga sebab dapat free sapa taknak... gambar biasa ajer..cuma agaknya..ayat power hehe...power ker??yer tu kata MIL..tapi saya tetap happy...sebab gambar tu mengingatkan saya kejadian2 masa duduk Mersing...
..ada yang manis seperti gula..suka kalau ingat..terutama bila berpeluang lepaks tepi pantai...berkelah..mandi (tentu bukan saya)....tapi ada juga kenangan pahit macam mengkudu..tak suka ingat...takut ada..duduk umah 'keras'...hehe....serrrram sejuk...anyway..tu kenangan kan....sekarang baby ni dah jadi anak dara pun da umur 7 tahun..
..Moment Worth Remembering..
bye~

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork