Sunday, February 28, 2010

Multipurpose Seater

Cantik tak??ermm blehla nak panggil apapun..yang penting bleh perbagai guna..nak bubuh barang dalam dia sebab dalamnya memang tepat isi barang...macam ni....
tengok baik-baik..saiz dia tinggi 12" x panjang seater12" x lebar seater 12" ....
perasan tak kainnya sama macam kat sini kan..HVB5
memang keras ...ade board dalam tu..
...pastu boleh pula buat seater ...budak2 ni sukaaaa sangat sebab bleh simpan barang dorang kat hall heheee...nak bubuh mende lain pon bleh...bak kata apasajalah....


pastu kan...canggihhh.. :P
 bleh lipat lagi haaa nak simpan....

didatangkan khas tau dengan 2 design kain...
HVB5 dengan HVB3...pilih mana satu kenan email diesha kay...

harga? ermm RM39 RM29 saja ...cepatannn ade 1 sahaja setiap satu design kain ...
thanks :)
Salam  Isnin....heheee




4 comments:

  1. rajinnya sha wat....hehehe....cantik lak tu....:))

    ReplyDelete
  2. sha suka paksa diri jadik rajin dan menerima kenyataannya memang sha rajin :P..hahaha....betulke ..kekeke....suka2 je kak hehe...nanti saya buat corak len plak..huhuu....

    ReplyDelete
  3. cam kenan lak..satu size je ke?

    ReplyDelete

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork