Sunday, April 5, 2009

Feather Comforter

Semalam dan hari ni boring sangat..tak tahu apa nak buat..bukan tak ada sesuatu untuk dibuat..mustahill!!!banyak kerja....tetapi ... taktahu nak buat apa...buntu...boring sangatttt!...kalau hubby ada..macam biasalah..aku akan tertunggu-tunggu dia balik....kejap-kejap tengok hp...tak pun menjelang pukul 5 aku yang akan call tanya..'belum habis kerja?'..bila nak balikkkkk uwaaa.....macam-macam soalan lagi lah....huhu sebab bosannn agaknya..tapi hari ni aku sendiri tahu dia outstation...jauhhhh nun di sanaaaa...nak call pun terang-terang dah diberi amaran..trip kali ni tak boleh call...uwaaaa sedih...macam-macam perasaan ada...jarang kene tinggal macam ni...selalu paling tidak pon ke mana dia pergi dia akan balik...tidur jugak di rumah...selalu pagila dia sampai..takper aku sanggup bersengkang mata tunggu...haha...bukan apa..internet ada....masa berlalu pon tak perasan...aleh-aleh dah sampai.....dapat ole-ole...tula yang dok tunggu sangat..haha macam budak-budak kan....tapi tulah yang manisnya......
Perjalanan kali ni makan masa...esok baru balik..sengsara rasa di jiwa...eh macam bercinta pulak...memang...memang hari-hari kami..bercinta...ermmm dah..apa aku merepek ni....elok aku menjahit...apa pulak projek kali ni....haa(ting tong..ade mentol menyala atas kepala)... nak buat feather comforter lah...bukan baru beli...yang lama tersadai tak guna...makcik kesayangan aku bagi...dah burukla jugak kain dia....so aku ingat nak jahitkan sarung baru...sayang sangat comforter ni bukan murah nak beli baru...feather tu dalam dia..bukan yang fiber biasa..sedapppp jer tidur berselimutkannya..hehe...so permulaan yang baru..ni projek awal tahun 2009.....kih kih kih...macam bagus jer....buat plan...kelaka

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork