Tuesday, July 14, 2009

Bizi

Saya dilanda kebizian tahap gaban...huhu..kesedihan tahap maksima....sebab...berlumba2 nak siapkan baju smocking...belum siap2 jahitan sulam dia...jahit ...bukak...jahit bukak...apatah yang tak puashati...tapi memang ...selagi tak puashati mata nampak tak cantikk....
pulak...
...dapat berita ayah mentua sakit..gout..bengkak kakinya..terrrkam ke JB...sampai sana..dapat berita lagi....sangat sedih...Toknek(kire saya ni pangkat cuet kot..hehe umurnya da seratus lebeh...caiyok3..)...masuk sepital..KMC kontan...dalam masa 4 hari nak kene bedah....
ermm...hati tak senang...tapi pada yang order kain..InsyaAllah....hari ni saya poskan..tenkiu in advance....
dila...umi..check mail dear...beberapa jam lagi... bungkusan hangpa.. akan keluar dari pagar rumah saya....jangan lupa email saya bila da siap projek kain tu nanti yer....tenkiu..muahhh...
...

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork