Friday, July 3, 2009

Berita Baik Untuk Saya

Uih...malam ni susah rasa nak lelapmata...kepala saya duk terpusing2..masih bepikir..degila ..taknak tido..teringat apa yang saya gayut
(istilah orang bercinta-cinta sembang lam tepon)
....ngan En.Suami...dia tinggalkan saya dengan tanda tanya..kejam sungguh..dahlah pegi outstation jauh2..jauh dari saya sebab kalau dekat dahlama kene cubit...dia kata ade berita baik...cuma dia taknak beritahu apa beritanya..adilkah????meninggalkan saya dengan tanda tanya....
apa?apa ya?tula..saya benci betul kalau dibiar tergantung2 macam ni..tertanya2....siap boleh gelak dia..sakit hati saya....tapi yang pasti adalah tu kaitan dengan birthday saya bulan ni..hahahaaaaa.....dah tua aku....teringat birthday teringin nak buat giveaway macam kawan2 selalu buat..tapi saya tak pandai....takpelah tahun depanla kot haha....kalau saya atau blog ni idup lagi haha.....
haha..kawan2 jangan lupa...10 hb tau....nak kasi hadiah..email saya..saya kasi alamat.....huhu....
uhhh teringat kata2 ittewww...tertanya2 saya....apa dia berita itu...gembira?gembira sangatkah??saya atau dia yang gembira???nak tunggu dia balik??uwaaaa....minggu depan..lamaaaa tuh....sedih tau...kene tinggal selalu....uwaaa...
Semoga Allah bukakan pintu hatinya untuk bocorkan rahsia itu pada saya esok....aminnnn...
: )

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork