Tuesday, July 28, 2009

Award


Ni award dari ainiayu..sori yer lama peram.....hehe.....tenkiu..terharu saya...ade yang sedar kehadiran saya....tq..




1. Pengertian kecantikan pada anda
cantik?..susah nak ertikan....mata saya nampak cantik belum tentu orang lain kata cantik...kan..kan..kan....


2. bila hari terakhir anda bermekap...
hari terakhir???..hari perkahwinan saya...hari pertama pulak ialah malam pernikahan saya....percayalah..saya bukan jenis make up....hehe..tak pandai....

3. bilakah kali terakhir anda membeli alat makeup
beli?ntahla lupa...biasa En.Suami belikan..tupun cuma lipstick dan bedak jer...hehe...

4. adakah anda seorang yg kemas & teratur
yup...hehe..sah gelak kalau En.Suami baca...hehe....dulu tak...sekarang yer....huahuahua

5. barang makeup anda
lipstik dan bedak biasa2 aje..


6. senaraikan 5 aktress tercantik di mata anda
hehe sorang jer...one n only...LATIFAH OMAR ...dulu kini dan selamanya..saya minat dia...sebab tak make up pon dia memang CANTIK.....

7. last question...ARE YOU HOT???
tak..sebab saya sentiasa suka air-cond...hehe....



saya tak tahu nak bagi sapa award ni....nantilah yer....tunggu...

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork