Friday, March 26, 2010

POTONG....potong..potong...I did it in my way...


Gambar ni ehsan dari buku Anjung Seri 

Mekasihhh kawan-kawan sudi datang lagi yer... takde cerita apa hari ni...hari jumaat macam biasa saya menggunting kain...mana tak potong..dipotong2kanlah....kali ni nak siap kan langsir..langir umah baru....sejebon macam kat atas tu dah kenan dah..dah beli kain dah..sama designnya...kain heavy cotton...confirm takde kat kedai saya yer hehe....just for me......dan beli buku ajar buat langsir (nanti saya tayang ) ....nak buat bag...bag cik puteri tak buat2 lagi..kesian dia...danial pon nak...jadi mana kain yang ade tu saya potongkanlah...bag telekong ibu & ibu mertua...bag boboy...bag Elly n doters..haha..semua ade nama tersendiri maklumlah airtangan diesha..my creation..kene bagi nama sebab my collection..pastu apron ala korea plak.. :P

apapon...yang penting buat sendiri..belajar....

.....tempahan saya ni..adela sikit...tak banyak mana..saja nak ngisi masa lapang je.....dan nak menambah pendapatan tu sudah tentulah...kan....untuk MRS pula.....apa lagi..cadar, comforter...saya kan ade fiber..huhuhu..kain pon dah pilih...
opsss...bukan jual nih....dah lama abiesss stoklah....untuk saya jer...

.kire 2 setlah..baru potong jer....harap2 leh terus siapkan....
lawa tak??...lawalahhh.....so buat sendirilah....kali ni nak buat cadar renda ...bedskirt kata omputih hehee....tapak rolled hem foot dah beli..wah2 boleh tahan harganya sampai cecah rm40 kekeke...salah kedai agaknya saya ni....ni pon tengah tunggu MRS balik outstation blehla potong sikit lagi....saya ni kalau hujung minggu takde maknanya nak menjahit...MRS ade umah..so saya cuti... :D
Kalau dia takde pulak memang perkara wajib nak kene buat ialah menjahit lah..kalau tak mak aihhh melambung bil  tepon..muahaha asyik tepon ..takde mende lain nak pikir...kat mana dia..dah makan ke dia..buat apa..hahaa kalau menjahit  ni..taklah sunyi sangat...ade mende nak sebukkan diri...

K salam hujung minggu..marilah kita menjahit..disamping menambah skill yang ade...menambah pendapatan....juga.... jangan kita kacau orang sudah..atau..ngaku design orang tu kita punyaaa...muahahaaa...:P

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork