Tuesday, March 23, 2010

Sebuk apa...

Minggu lepas minggu yang sebuk sangat...tengoklah gambar tu...atas sekali tu curtain yang echa tempah....Alhamdulillah siap juga...dalam dan tak dan tu haaaa.....sebab dia dah lama tempah..kalau yang baru2 ni semua terpaksa saya tolak tepi dulu...ade sebab..nanti kita kongsi..hehe...ade ke sebuk nak tahu ni :P
lepas tu bag Inda lagi..banyak betul dia order...ade 3 bag lagi tu nak buat...takperlah saya jahit tuk suka2 je...kawan2 tempah blehlah..bukan sepenuh masa...ramai lagi yang buat cantik2...cuma kawan2 ni nak jugak airtangan Diesha..so bukan salah Diesha k?haha...sukalah..saya ni kalau org happy dengan hasil kerja saya...saya lagi happy sebab tu dorang menempah 1,2 je...saya pos macam2 lagi hehee.....

yang lain tu beselah...bag ngan kain2...masa ni belum publish apron...so minggu neh plak sebuklah menjahit apron...huhu....dah menjahit sepenuh masa la pula....asalnya main2 aje..anyway saya happy ngan apa saya buat...janji tak kacau orang....hehe...ada nak ke Pahang..bleh singgah umah Bonda kalau pergi...yang bawah sekali nak ke Melaka...amboi kalaulah dekat teringin nak hantar sendiri...nak kenal...30 meter Leha beli...nak ke UTM skudai pon ada...haha yang tu lagi teringin nak hantar..maklumlah leh nyambil singgah skudai..Taman U(MPH lerrr)...pendek kata ..semua nak hantar sendirilah!! haha..
terima kasih pada yang sudi membeli kain2 saya...yang penting anda terasa nak beli dengan ikhlas...saya suka..sebenarnya suka juga tambah kawan ni..dorang beli...terus jadi kawan...saya peramahkah??haha lawak statement puan kedai ni..dah melalut nampaknya..k nanti kita sambung episod cuti pulak...buat apa cuti lepas??haha...misi pencarian Puteri Gunung Ledang..... :)
Selamat Menjahit!!

No comments:

Post a Comment

____________________________________________________

My Blog List

Tutorial Online Patchwork